15.9.06

Dolça Besada ( Antònia Font )

...entre les veus de dintre el meu cap, vaig trobar aquesta lletra:


Dolça besada té gust a que s’acaba
punt i principi de viure sense tu.
jo no sabia que també me donaries
manuals de geografia
cent “dillunsos” a un dibuix
jo què sabia d’alens que se trobaven
de cabells que s’embullaven
de mans i de perfums
Dolça besada té gust a que s’acaba
punt i principi de viure sense tu.
jo no sabia que en sa nit me tastaries
eren gustos que nedaven..
Entre boques i racons ...
Jo no sabia que després me mataria
sa teva mirada
que plora i diu que no
" I arriba un dia que la vida és un teatre que se diu felicitat, primavera i trinaranjus amb qui més has estimat .... "
Te regal sa meva vida
i sense tu ja no me val ..
I l’horabaixa la deixam passar
i me mires tan a prop que me fa mal,
Que surt el sol i encara plou ..
Que t’estim massa i massa poc,
Que no sé com ho hem d’arreglar,
Que som amics que som amants .....

1 comentari:

Anònim ha dit...

Aunque digas hola y adios,
yo seré tu eterno y constante corazón palpitante.
el genio de la nada,
que cumple tus deseos
y se olvida de amarte.